• Ónodi-Szűcs
    • Szükség van az alapellátás átrendezésére

      Szükség van az alapellátás átrendezésére

    • Ónodi-Szűcs Zoltán magyarul, Balóval

      Ónodi-Szűcs Zoltán magyarul, Balóval

    • Ismét egy asztalnál az egészségügy képviselői

      Ismét egy asztalnál az egészségügy képviselői

  • kanyaró
    • Kanyaró: újabb áldozat Romániában

      Kanyaró: újabb áldozat Romániában

    • Németországban is egyre jobban terjed a kanyaró

      Németországban is egyre jobban terjed a kanyaró

    • Nem tudják megfékezni a kanyarót

      Nem tudják megfékezni a kanyarót

  • bérrendezés
    • Emelkednek a bérek, de nagyok a különbségek

      Emelkednek a bérek, de nagyok a különbségek

    • Nem lesz elég az ötvenmilliárd béremelésre

      Nem lesz elég az ötvenmilliárd béremelésre

    • Nem zárult még le a tárgyalás a béremelésről

      Nem zárult még le a tárgyalás a béremelésről

NAGYEVŐK REMÉNYE

Hírek 2002.09.01 01:00 Forrás: Vasárnap Reggel - Mai Lap

Nem hizlal a zsíros étel, ha sikerül egy géntől megszabadulnunk - idézi az amerikai Wisconsin Egyetem kutatót a Vasárnap Reggel. Az öröm azonban korai még, hiszen e gén hiánya egyelőre nemcsak a pocakra hat, hanem a bőrre és a szemre is, sajnos negatívan,- számolt be róla a Vasárnap Reggel. Szintén az elhízással foglalkozó Mai Lap arra figyelmeztet, hogy bár a fogyás alapfeltétele a rendszeres testmozgás, nem mindegy, a sport mely fajtáját választjuk, hiszen nem mindegyik alkalmas a zsírégetésre.

Nem hizlal a zsíros étel, ha sikerül egy géntől megszabadulnunk - fedezték fel az amerikai Wisconsin Egyetem kutatói. Az SCD-1-es gén egy enzim gyártásában játszik kulcsszerepet, amely a zsírsavak termeléséhez szükséges. A gén hiányában a fölösleges zsír egyszerűen lebomlik, a szervezet elégeti. A kísérletek végzői igazán mindent megtettek azért, hogy hízzanak az egerek, de az SCD-1 eltüntetése megóvta az állatokat bármiféle súlyfelesleg kialakulásától,- írja a Vasárnap Reggel.

Bombázzuk a zsírszöveteket!
Sokszor halljuk: a fogyás alapfeltétele a rendszeres testmozgás. Nem mindegy azonban, a sport mely fajtáját választjuk, hiszen nem mindegyik alkalmas a zsírégetésre. A legfontosabb, hogy mindig - legalább minden másnap - fél óránál többet mozogjunk. Csak ennyi intenzív testmozgás után indul be a zsírszövetek bombázása. Ha tehát másfél órán át tornázunk intenzíven - akkor pontosan egy órán át égetjük zsírpárnácskáinkat. A zsírégető sportágak közé tartozik a kocogás és az intenzív gyaloglás is. Utóbbit szabályosan kell végeznünk, ezért először kérjük ki az edző tanácsát,- tanácsolja a Mai Lap cikkírója.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink