• Ónodi-Szűcs
    • Most a központi régió következik

      Most a központi régió következik

    • Már idén bevezethetik a mentők életpályamodelljét

      Már idén bevezethetik a mentők életpályamodelljét

    • Új prioritások az egészségügyben jövőre

      Új prioritások az egészségügyben jövőre

  • kanyaró
    • Oltáshiány miatt pusztít a kanyaró

      Oltáshiány miatt pusztít a kanyaró

    • Szakszerűek voltak a hazai intézkedések

      Szakszerűek voltak a hazai intézkedések

    • Újabb halálos áldozatot követelt a kanyaró

      Újabb halálos áldozatot követelt a kanyaró

  • bérrendezés
    • Éger az ígéretekről, költségvetésekről

      Éger az ígéretekről, költségvetésekről

    • A miniszter elégedett a mentős bérfejlesztéssel

      A miniszter elégedett a mentős bérfejlesztéssel

    • Ismét minimálbéren az egészségügyben?

      Ismét minimálbéren az egészségügyben?

NAGYEVŐK REMÉNYE

Hírek 2002.09.01 01:00 Forrás: Vasárnap Reggel - Mai Lap

Nem hizlal a zsíros étel, ha sikerül egy géntől megszabadulnunk - idézi az amerikai Wisconsin Egyetem kutatót a Vasárnap Reggel. Az öröm azonban korai még, hiszen e gén hiánya egyelőre nemcsak a pocakra hat, hanem a bőrre és a szemre is, sajnos negatívan,- számolt be róla a Vasárnap Reggel. Szintén az elhízással foglalkozó Mai Lap arra figyelmeztet, hogy bár a fogyás alapfeltétele a rendszeres testmozgás, nem mindegy, a sport mely fajtáját választjuk, hiszen nem mindegyik alkalmas a zsírégetésre.

Nem hizlal a zsíros étel, ha sikerül egy géntől megszabadulnunk - fedezték fel az amerikai Wisconsin Egyetem kutatói. Az SCD-1-es gén egy enzim gyártásában játszik kulcsszerepet, amely a zsírsavak termeléséhez szükséges. A gén hiányában a fölösleges zsír egyszerűen lebomlik, a szervezet elégeti. A kísérletek végzői igazán mindent megtettek azért, hogy hízzanak az egerek, de az SCD-1 eltüntetése megóvta az állatokat bármiféle súlyfelesleg kialakulásától,- írja a Vasárnap Reggel.

Bombázzuk a zsírszöveteket!
Sokszor halljuk: a fogyás alapfeltétele a rendszeres testmozgás. Nem mindegy azonban, a sport mely fajtáját választjuk, hiszen nem mindegyik alkalmas a zsírégetésre. A legfontosabb, hogy mindig - legalább minden másnap - fél óránál többet mozogjunk. Csak ennyi intenzív testmozgás után indul be a zsírszövetek bombázása. Ha tehát másfél órán át tornázunk intenzíven - akkor pontosan egy órán át égetjük zsírpárnácskáinkat. A zsírégető sportágak közé tartozik a kocogás és az intenzív gyaloglás is. Utóbbit szabályosan kell végeznünk, ezért először kérjük ki az edző tanácsát,- tanácsolja a Mai Lap cikkírója.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink