• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: nem fenyegettek sztrájkkal a tárgyalófelek

      Ónodi-Szűcs: nem fenyegettek sztrájkkal a tárgyalófelek

    • 2021-ig plusz 4100 orvos állhat itthon  munkába

      2021-ig plusz 4100 orvos állhat itthon munkába

    • Előrehozzák a szakdolgozók novemberi béremelését

      Előrehozzák a szakdolgozók novemberi béremelését

  • EBP
    • Felújítják és bővítik a dunakeszi szakrendelőt

      Felújítják és bővítik a dunakeszi szakrendelőt

    • 2019 tavaszára megújul az Irdalmasrendi Kórház

      2019 tavaszára megújul az Irdalmasrendi Kórház

    • A jövő kórháza épül Dél-Budán

      A jövő kórháza épül Dél-Budán

  • EESZT
    • 100 napja működik már az EESZT

      100 napja működik már az EESZT

    • Nem elég rugalmas  az e-recept

      Nem elég rugalmas az e-recept

    • Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

      Hekkerek tarolták le a lett egészségügyi rendszert

NAGYEVŐK REMÉNYE

Hírek 2002.09.01 01:00 Forrás: Vasárnap Reggel - Mai Lap

Nem hizlal a zsíros étel, ha sikerül egy géntől megszabadulnunk - idézi az amerikai Wisconsin Egyetem kutatót a Vasárnap Reggel. Az öröm azonban korai még, hiszen e gén hiánya egyelőre nemcsak a pocakra hat, hanem a bőrre és a szemre is, sajnos negatívan,- számolt be róla a Vasárnap Reggel. Szintén az elhízással foglalkozó Mai Lap arra figyelmeztet, hogy bár a fogyás alapfeltétele a rendszeres testmozgás, nem mindegy, a sport mely fajtáját választjuk, hiszen nem mindegyik alkalmas a zsírégetésre.

Nem hizlal a zsíros étel, ha sikerül egy géntől megszabadulnunk - fedezték fel az amerikai Wisconsin Egyetem kutatói. Az SCD-1-es gén egy enzim gyártásában játszik kulcsszerepet, amely a zsírsavak termeléséhez szükséges. A gén hiányában a fölösleges zsír egyszerűen lebomlik, a szervezet elégeti. A kísérletek végzői igazán mindent megtettek azért, hogy hízzanak az egerek, de az SCD-1 eltüntetése megóvta az állatokat bármiféle súlyfelesleg kialakulásától,- írja a Vasárnap Reggel.

Bombázzuk a zsírszöveteket!
Sokszor halljuk: a fogyás alapfeltétele a rendszeres testmozgás. Nem mindegy azonban, a sport mely fajtáját választjuk, hiszen nem mindegyik alkalmas a zsírégetésre. A legfontosabb, hogy mindig - legalább minden másnap - fél óránál többet mozogjunk. Csak ennyi intenzív testmozgás után indul be a zsírszövetek bombázása. Ha tehát másfél órán át tornázunk intenzíven - akkor pontosan egy órán át égetjük zsírpárnácskáinkat. A zsírégető sportágak közé tartozik a kocogás és az intenzív gyaloglás is. Utóbbit szabályosan kell végeznünk, ezért először kérjük ki az edző tanácsát,- tanácsolja a Mai Lap cikkírója.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink