hirdetés
  • Attak
    2009-03-12 18:43

    Dícséretes, amikor értelmes emberek és érzékeny hatóságok fölfigyelnek a szellemi állapotunkat bonbázó reklámokra, hiszen -belülről ismerve a folyamatot- azokat életidegen, életszerűtlen környezetbe zárt, un. "marketing szakemberek" gyártják, vagy ilyenekkel gyártatják, függetlenül attól, hogy az adott témában (egészség, gyermeknevelés, értelmes és tartalmas életmód, stb.) jártasak-e az ötletadók, vagy csak nagyszerű ötleteiket akarják -igen jó pénzen- eladni. A "marketing-szakember" olyan kibic, akinek szó szerint semmi sem drága, semmi sem személyes, semminek nincs igazi tétje. Aztán hazamegy, és undorral kapcsol át a saját reklámjait sugárzó csatornáról. Sajnos nem a (pl.) 3sat-ra, mint az egyik konzekvensen legeurópaibb, legemberibb műsorok csatornájára. Itt még a reklámn is jó műsor, mármint annak, aki érti. Nem csak verbálisan.