hirdetés
  • drkovacs44
    2009-03-24 21:37

    A cikkből kiderül, hogy nő a vitaminfogyasztás, és lassan kialakul egy jól körülhatárolható réteg, amely a vitaminokban és a megelőzésben jobban bízik, mint a gyógyszergyárak reklámjaiban. Az ügynöki hálózatok egyre nagyobb szeletet kapnak a vitaminszektorból. Rossz hír ez a gyógyszergyárak orvoslátogatói ügynökhálozata számára. Egyébként a cikk "elfogulatlanságát" a következő idézet megkérdőjelezi: &#8222A GfK LHS Healthcare célja, hogy egészségügyi és gyógyszeripari marketingszakértőként a jövőben növelje a vállalkozások marketing és értékesítési tevékenységének hatásfokát, akár költséghatékony megoldások feltárásával&#8221 Dr. Lantos Zoltán, a GfK LHS Healthcare divízióvezetője." (http://www.marketingpirula.hu/script/site/page.asp?artid=14 57&Cat_ID=224)