hirdetés
  • uj
    2011-01-23 00:41

    Nem jó ötlet ha a napfénynek nem tesszük ki börfelületünk minimum 30%-át fél órára, és becsréljük sárgarépára és paradicsomra. Mindkettő fontos, de különössen a sárgarépa, sárgatök, pirosra érett zöldpaprika, zöld levelű zöldségek zsiradékon párolva vagy 20 percig annak érdekében a bennük lévő antioxidánsok fel legyenek szabadítva számunkra. Ugyanis ezek az antioxidánsok vízben nem oldódnak csak zsiradékban. 50 évvel korábban a környazeti szennyezés mértéke moderált volt és a termőföld egészsége még nem volt tönkretéve. Így az antioxidánsok fajtái beleértve C vitamint ami vízben oldódó antioxidáns szervezetünk nem volt annyira hiányukban. Manapság ez létfontosságúvá vált. A napozás után ha tussolunk ne használjunk szappant vagy bármi oldószert, és csak higénikus altesti tisztálkodáshoz használjunk szappant. A bőrünkben szintetizált D vitamin napfény hatására a felszínen képződik és csak órák után szívárog a mélyebb rétegbe és jut be a vérkeringésbe. A lakosság nagy része D vitamin hiányban szenved és ezért fontos minőségi pótlással kiegyensúlyozni. Az orvostól kell kérni vegy be a vérvételi listára a D vitamin szintet is sőt én ajánlom mihelyt lehetséges csupán ezt a vizsgálatot elvégezni nem várva akövetkező vérvizsgálatíg ami szerintem túl hosszú évenként egyszer. Tapsztalatból tudom sok és nagyobb mértékü rossz válltozás történhet közben, otthoni méréssal vettem észre és csírájában folytottam el a cukorbetgség kialakulását. Minimum 6 havonta kell ha csak nincs sürgős betegség ami gyakoribbat igényel avagy néhány gyógyszer gyakori, néha havonta ellenőrzése a mellékhatások miatt mint például neuroleptik gyógyszerek jó része.