hirdetés
  • Krinyo
    2012-05-10 21:11
    Előzmény: lótetű

    Ugyanmar, csak mi keltunk panikot. Ezek szerint minden orvosnak egyenesen Beneda Attila urat kell felhivnia, hogy el is higyje, problemak vannak: http://weborvos.hu/egeszsegpolitika/betegszallitas_ellatok_n em_jeleztek/191663/

  • lótetű
    2012-05-10 20:59
    Előzmény: mento

    No ezt megtettem. Kb. 50 perc alatt 4 szállítási kérelmet adott le az asszisztensnő, majd a beteget NEM szállították el már az ELSŐ vizsgálatra sem (telefonon leellneőriztük a szállítási kérelmet az internete leadást követően, és minden rendben volt, ennek ellenére a beteget nem vitték el a vizsgálatokra. Reklamációnkra egy 30 perces "kapcsoltam" következett, hogy megtaláljuk a bajok forrását. Megjegyzem, ez nemcsak ennyi, új előjegyzési dátumokat kell kérni, nincs netes szállítólevél, csak egy sorszám a rendelésről (nincs visszaigazoló szállítólevél) -szóval ez úgy sz.r, ahogy van. Ennél már a telefonos molyolás is jobb!!!! Aki kitalálta a netes rendelést, még dolgozhatna rajta, mert fogalma sincs arról, hogy mit is kell csinálnia!! 4 vizsgálatra utalás kb 2 órás szállítási igénylési procedurát igényel. Tessék mondani, van erre valahol szakrendelésen kapacitás?

  • Krinyo
    2012-05-10 08:01
    Előzmény: neman

    Egyszeruen nonszensz, ami tortenik. Az OMSZ gondolom most mindenhol duplazza a kapacitast, tobbszaz millio forintot elkoltve evente arra, amit eddig a betegszallitok a maguk keretebol csinaltak. Mikozben nekunk sincs semmi a megigert megtakaritasbol, amitol kepletesen nohetne a finanszirozas, mert a jelenlegi diszpecserszolgalatot is fenn kell tartani tovabbra is, sot, az este atkuldott adatok miatt ki is kellett boviteni, raadasul romlott minden letezo mutato... vissza kellene csinalni az egeszet nagyon surgosen, el kellene ismerni, hogy ez egy nagyon hibas dontes volt.

  • neman
    2012-05-08 21:59

    Budapesti közkórházból két napja 40 percbe tellett leadnom egy hazaszállítási kérést. Nagyon kedves fiatalember vette, gyorsan, pontosan - amikor sikerült telefonvégre kapnom. Amikor az időfaktort említettem, úgy mondta, pár napon belül újabb 7 felvevő lesz.. Azért ez még nem kultúrállamba való rendszer így..

  • Krinyo
    2012-05-08 08:03
    Előzmény: mento

    Hejj... a muvesesek azert maradtak ki, mert nem veletlenul hivjak oket progamozottnak. Azokkal a betegekkel pontosan kell beerkezni, es pontosan kell ertuk menni. Ha szet lennenek dobalva a teruleten levo betegszallitok kocsijai kozott, akkor ez nem lenne biztosithato, es tovabb none a futott km, ami rontana a finanszirozast. Ami igy is pellengeren tancol. Igen, korabban is voltak betegek, akik valamilyen hiba miatt esetleg kesobb lettek beszallitva. De nem ilyen szamban. Es olyan sosem volt, hogy egy orvos masfel oran keresztul nem tud leadni rendelest!!! Nalunk is volt/van internetes felulet, sokkal ertelmesebb es okosabb megoldassal, mint az OMSZ-e. Ez sem erdekelt senkit. A TEK-es leosztas nem az MBOE, hanem a tagszervezetek szavaztak meg. Nem veletlenul, ugy gondoltak, hogy igy talan nem lehet megkenni az OMSZ-os dolgozokat. Ami ugye realis veszely. A bsz.mentok.hu pontosan egy napja mukodik. Erre nem lennek buszke, majus 8-a van. Mar elsejetol mukodnie kellene. Raadasul igen idiota modon van megoldva, pl. nem tud regisztralni olyan asszisztens, aki tobb orvost is kiszolgal. Nalunk ez is meg volt oldva.

  • mento
    2012-05-08 07:57
    Előzmény: lótetű

    Lehet regisztrálni a bsz. mentok .hun-n, és le lehet adni a betegszállítási kérést! Nem kell mindent a rendszerre fogni! Azelőtt is maradt otthon beteg, -csak erről most bölcsen hallgatnak! Egyébként a szolgáltatók azelőtt sem csak a TEK-es betegeket vitték, hanem másét is! Egyébként meg ki találta ki a TEK alapon való szétosztást? Az MBOE ! És érdekes módon ebből a körből kimaradtak a művesés betegek. Miért is?

  • lótetű
    2012-05-07 21:40
    Előzmény: Krinyo

    Nyugalom a hosszú élet titka. A betegszállításra való átállás sokkal "zehernyésebb" volt: ki az illetékes, hová kell telefonálni, hány napon belül lehet "rendelést" leadni, ez kinek a dolga, kinek kell a betegszállítási dokumentumot oda- és kinek visszafelé kiállítani, behozza, de vissza már más szállítja, újabb megrendelésre és újabb telefon és papír alapján...Őrjítő volt a procedúra és a rengeteg időzabáló telefon, papírmunka is. Mindez egy szakrendelésen, ahol egy ilyen beteggel való admisztratív foglalkozás minimum 30 perc -ha nem foglalt a vonal!!!!!! 4-5 asszisztens mellett egyet rá lehet erre állítani, de ahol csak egy van?????!!!!

  • Krinyo
    2012-05-07 16:36
    Előzmény: pannonm

    Most is terelik ránk a felelősséget. Mintha nem próbáltuk volna minden erővel az utóbbi 2 hónapon keresztül meggyőzni őket, hogy ilyen felkészületlenül ne vágjanak bele, és nem fog működni az egész, tönkretesznek mindenkit és semmi sem szent. Még csak be sem ismerik, hogy hibáztak, múlt időben beszélnek a problémáról, miközben ma is pontosan ugyanaz a gond, mint a múlt héten. Elérhetetlen 1820, át nem adott szállítások, nap végén érkező csomagok az állítólagos óránkénti helyett. Az "előre nem látott problémákról" meg csak annyit, hogy egy hónapja el lett nekik mondva, hogy mi a gond az általuk elképzelt, fejlesztett rendszerrel. Nem nagyon érdekelte őket.

  • pannonm
    2012-05-07 16:16

    Én idősebb vagyok mint a Göndöcs bajtárs,és mégsem tudom,hogy hol tanítják az embereket ilyen szégyenérzet nélkül hazudni! Ezek az emberek hogyan fognak az életük végén,vagy a mostani rendszer végén elszámolni saját magukkal és a beteg emberekkel szemben?