• Ónodi-Szűcs
    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

  • EBP
    • Megújul és modernizálódik a Semmelweis Egyetem

      Megújul és modernizálódik a Semmelweis Egyetem

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

    • 352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

      352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

  • EESZT
    • Kell egy kis idő a digitális egészségügyhöz

      Kell egy kis idő a digitális egészségügyhöz

    • EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

      EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

    • Informatika az egészségügy szolgálatában

      Informatika az egészségügy szolgálatában

A 20. napon közti vérzés

Orvos válaszol 2015.02.12 09:36

Kedves Doktor.
29 éves vagyok, Lindynette 20-at szedek, most értem a negyedik levél végére. Eddig nem volt gondom a gyógyszer szedés közben, de most a 20. szem bevételénél közti vérzésem lett, de pici mennyiség...

... A gyógyszert azt mondhatom rendesen szedtem, nem maradt ki egy szem sem. A betegtájékoztató szerint, ha 12 órán belül pótolom a gyógyszert, amit esetleg elfelejtettem, akkor még az rendben van. Ebben a hónapban előfordult 2 alkalommal, hogy pár órát (az elején egyszer 10 órát, a vége felé egyszer 6 órát) csúsztam a bevétellel. Amúgy szoktam néha görcsölni a gyógyszer szedés alatt is, de nem elviselhetetlen, és a mostani közti vérzés alatt sem fájt jobban a hasam a megszokottnál, viszont a fokozott bélgáztermelődésem miatt is lehetnek a görcsök, nem feltétlen a női szervekről.
Kell e aggódnom, és orvoshoz fordulnom, vagy aggodalomra nincs okom?
Még egy info: Korábban kb 5 éve szedtem fogamzásgátlót, azóta csak most kezdtem el megint (4 hónapja).


VÁLASZ


Kedves Kérdező!

Sajnos nincs nőgyógyász szakorvosunk. Ha a tünetek megmaradtak érdemes felkeresni a szakorvost.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink