• Ónodi-Szűcs
    • Libikókázó kórházakról beszélt az államtitkár

      Libikókázó kórházakról beszélt az államtitkár

    • Van pénz a szuperkórházra a jövő évi költségvetésben

      Van pénz a szuperkórházra a jövő évi költségvetésben

    • Bér: közeledtek az álláspontok, de nincs megegyezés

      Bér: közeledtek az álláspontok, de nincs megegyezés

  • influenza
    • Újra csendesség van az influenza-fronton

      Újra csendesség van az influenza-fronton

    • Még kevesebb influenzás ment orvoshoz

      Még kevesebb influenzás ment orvoshoz

    • Lassan vége a járványnak, de még betegít a vírus

      Lassan vége a járványnak, de még betegít a vírus

  • bérrendezés
    • Libikókázó kórházakról beszélt az államtitkár

      Libikókázó kórházakról beszélt az államtitkár

    • Cser: a szakdolgozók bérét kell elsősorban emelni

      Cser: a szakdolgozók bérét kell elsősorban emelni

    • Meg kellene menteni a soproni mentőket is

      Meg kellene menteni a soproni mentőket is

Barna foltok az arcon

Orvos válaszol 2008.05.25 00:00

Jelige: Barna foltok az arcon
Tisztelt Doktor Úr! Az lenne a kérdésem hogy az arcom 2 oldalán megjelentek még tavaly barnás foltok. Sokat olvastam már utána és azt tapasztaltam hogy ezek a fogamzásgátlók hormontartalmától jönnek ki. Én is úgy vettem észre hogy azóta vannak mióta szedem. Kb.2évig nem voltak de a 3. évben megjelentek az arcomon. A fogamzásgátló szedését nem szeretném abbahagyni mert amikor tavaly nyár végén abbahagytam a bőröm állapota kritikus lett gyulladt pattanások jelentek meg. Ismételten elkezdtem szedni a Diane 35 öt amit eddig is szedtem és fél év alatt megint normalizálódott a bőröm állapota. De sokat szenvedtem vele hogy megint szép legyen. Megszűntek a gyulladt pattanások. Tudna ajánlani valamit nekem hogy
eltűnjenek foltok,mert abbahagyni nem szeretném a gyógyszer szedését hiszen akkor megint előjönnek a gyulladt pattanások és azt nem szeretném elég volt egyszer átélni, vagy egy másik fogamzásgátlóra kellene áttérni aminek kisebb a hormontartalma? Köszönöm a válaszát.

A megoldás pofonegyszerű: állandóan kell használnia 50-es faktorú fényvédőt, ha utcára megy. Akkor nem lesz baj a fogamzásgátlótól.
dr Veres Gábor

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink