• Ónodi-Szűcs
    • Mesterképzés és ösztöndíjrendszer indul a szakdolgozóknak

      Mesterképzés és ösztöndíjrendszer indul a szakdolgozóknak

    • Uniós akciótervek az egészségügyben

      Uniós akciótervek az egészségügyben

    • Gyógyulófélben az egészségügy

      Gyógyulófélben az egészségügy

  • influenza
    • Kevesebben panaszkodnak influenzára az orvosnál

      Kevesebben panaszkodnak influenzára az orvosnál

    • Influenza: eddig 549 a halálos áldozat Európában

      Influenza: eddig 549 a halálos áldozat Európában

    • Influenza: a térítésmentes vakcinák felét használták fel

      Influenza: a térítésmentes vakcinák felét használták fel

  • bérrendezés
    • Ápolók napja - Régi adósságot törleszt a kormány

      Ápolók napja - Régi adósságot törleszt a kormány

    • Növekedtek a bérek az oktatás- és egészségügyben

      Növekedtek a bérek az oktatás- és egészségügyben

    • Kancellária nem lesz, de centralizáció igen

      Kancellária nem lesz, de centralizáció igen

Barna nyelv

Orvos válaszol 2009.09.10 00:00

Tisztelt Cím!
A kérdésem az lenne, hogy mitől lehet, hogy a nyelvem felszíne kb 3 hete barna színű? Van egy 7 hónapos kisfiam, akit még szoptatok, nem tudom esetleg van-e összefüggés e két dolog között! Válaszát előre is köszönöm...
Üdvözlettel
Jelige:Barna nyelv

A nyelvet sokféle anyag elszínezheti. Gyógyszer is, étel-ital is. Ha az ízlelő bimbók fokozottan szarúsodnak / néha van ilyen / akkor a szarúréteget könnyen elszínezi az étel. Régebben a Tetran tabletta szedők körében volt gyakori, de cigaretta, kávé, kakaó, cola is előidézheti. Barna szőrös nyelvnek hívjuk. Nem betegség, magától elmúlik.
Dr. Gerencsér Emőke

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink