• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: mennyiség helyett a minőséget célozzák

      Ónodi-Szűcs: mennyiség helyett a minőséget célozzák

    • A harmadik negyedben - interjú Ónodi-Szűcs Zoltánnal

      A harmadik negyedben - interjú Ónodi-Szűcs Zoltánnal

    • Ónodi-Szűcs: túl vagyunk a krízisen

      Ónodi-Szűcs: túl vagyunk a krízisen

  • EBP
    • Miniszterelnöki megbízottra vár a szuperkórház?

      Miniszterelnöki megbízottra vár a szuperkórház?

    • Harmincmilliárd forintból újul meg a dél-pesti kórház

      Harmincmilliárd forintból újul meg a dél-pesti kórház

    • EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

      EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

  • EESZT
    • Nincs Nagy Testvér az e-egészségügyben

      Nincs Nagy Testvér az e-egészségügyben

    • Képzés és vizsga az EESZT felhasználóknak

      Képzés és vizsga az EESZT felhasználóknak

    • EESZT: vélhetően nem lesz zökkenőmentes

      EESZT: vélhetően nem lesz zökkenőmentes

Dorina

Orvos válaszol 2013.08.06 08:33 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

Tisztelt Doktornő/Doktor Úr!
Gyermekem 28 éves. Gerincferdülése van. A pulzusa is túlmagas. Évek óta gyógyszert szed, mivel anélkül a pulzusa 100 fölött van.Kardiológus szakorvos írta fel...

... Annak előtte naponta küzdött fejfájással. Jelenleg 10 hetes kismama. Volt kardiológusnál, aki a gyógyszer fokozatos elhagyását és a sportolást javasolta. Ülőmunkát végez, ami a gerincét eléggé igénybe veszi. Estére eléggé elfárad.Próbálja a gyógyszert nem szedni, de már egy fél gyógyszer esetében is a pulzusa 96. Sportolni, mint említettem gerincferdülése van, nem mindent lehet. Kérdésem, kihatással van-e a magzatra a szedett gyógyszer? Ön, mint szakorvos mit javasol, mit csináljon, hova forduljon?


VÁLASZ


A leánya által szedett gyógyszert megnevezni elmulasztotta, így nem tudok a kérdésére választ adni.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink