• Ónodi-Szűcs
    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

  • EBP
    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

    • EBP: Új épületet kap a Szent Ferenc Kórház

      EBP: Új épületet kap a Szent Ferenc Kórház

    • 352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

      352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

  • EESZT
    • EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

      EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

    • Informatika az egészségügy szolgálatában

      Informatika az egészségügy szolgálatában

    • EESZT: Határidőre minden gyógyszertár csatlakozik

      EESZT: Határidőre minden gyógyszertár csatlakozik

Edina

Orvos válaszol 2014.11.30 11:03 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

Jó napot! 4 napja nagyon fáj a derekam! Ez úgy kezdődöt hogy a menstruáciom első napján el kezdet fájni,délutánra már erősödött és a következő reggel meg már alig bírtam fel kelni...

... Tegnap voltam a háziorvosomnál,ő semmi konkrétat nem mondott! Fel írta az Apranax és a Pantoprazol filmtablettát. Tegnap este az Apranaxbol vettem be egyett és ma arra ébredtem hogy jobban fáj a derekam és az egész ball felem fel van dagadva! Kérem segítsen hogy mitöl van és mit tegyek! Előre is köszönöm!


VÁLASZ


A „derékfájás" sok ok miatt felléphet, a gerincbetegség, vesebetegség, más hasi szervek elváltozása, megbetegedése. Hogy ezek közül melyik okozhatja az Ön esetében, nem tudom megmondani. Amit javaslok tenni, keresse fel családorvosát.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink