• Ónodi-Szűcs
    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

  • EBP
    • Megújul és modernizálódik a Semmelweis Egyetem

      Megújul és modernizálódik a Semmelweis Egyetem

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

    • 352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

      352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

  • EESZT
    • Kell egy kis idő a digitális egészségügyhöz

      Kell egy kis idő a digitális egészségügyhöz

    • EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

      EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

    • Informatika az egészségügy szolgálatában

      Informatika az egészségügy szolgálatában

fatianegra

Orvos válaszol 2015.02.05 09:51 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

Tisztelt Doktor úr !
Tigris tapaszt használtam lábfájásomra.Nagyon jó hatással volt a fájdalomra ...

... A vérnyomásom és a szívem is rendetlenkedett közben. Lehet összefüggés a két eset között. nem olvastam ,hogy lenne mellékhatása. A vérnyomásom 50 éve alacsony,90/60. pulzus 64,minden rendben .
Válaszát köszönöm.


VÁLASZ


Nem ismerem az említett tapasz összetételét és hatásait, ezért a kérdésére még megközelítőleg sem tudok válaszolni. A hasonló szerek veszélye éppen az, hogy a hatóanyag okozta hatások nincsenek vizsgálva, ismeretlenek maradnak.Mivel nem gyógyszerek, ezért mindenki csak saját felelősségére alkalmazhatja.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink