• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: mennyiség helyett a minőséget célozzák

      Ónodi-Szűcs: mennyiség helyett a minőséget célozzák

    • A harmadik negyedben - interjú Ónodi-Szűcs Zoltánnal

      A harmadik negyedben - interjú Ónodi-Szűcs Zoltánnal

    • Ónodi-Szűcs: túl vagyunk a krízisen

      Ónodi-Szűcs: túl vagyunk a krízisen

  • EBP
    • Harmincmilliárd forintból újulhat meg a dél-pesti kórház

      Harmincmilliárd forintból újulhat meg a dél-pesti kórház

    • EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

      EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

    • EBP: új szakrendelőt kap a II. kerület

      EBP: új szakrendelőt kap a II. kerület

  • EESZT
    • Képzés és vizsga az EESZT felhasználóknak

      Képzés és vizsga az EESZT felhasználóknak

    • Néhány nap maradt az e-személyik igénylésére

      Néhány nap maradt az e-személyik igénylésére

    • EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

      EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

hasmenés Monural portól

Orvos válaszol 2015.02.03 09:30 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

2 hete hamenésem van, evés után fáj a hasam hányinger és hasmenésem van ,amióta felfázásra a háziorvosom ...

... Monural port irt és megittam.másnap jelentkezett a hasmenés. Refluxos is vagyok. Lehet a por végett a hasmenés?előtte nem volt hasmenésem. Köszönöm a választ.


VÁLASZ


Az említett antibiotikumnak vannak mellékhatásai, ezek első sorban hasi panaszok, mint hányinger, hasmenés, hasi fájdalom jelentkeznek, de a gyógyszerszedés befejezése után ezek a panaszok megszűnnek. Ha a panasz változatlanul fennáll, további vizsgálatokra van szükség, mert két különböző dolog, mint „felfázás –gyógyszer mellékhatás „ és más betegség időben egybe is eshet.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink