• Ónodi-Szűcs
    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

  • EBP
    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

    • EBP: Új épületet kap a Szent Ferenc Kórház

      EBP: Új épületet kap a Szent Ferenc Kórház

    • 352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

      352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

  • EESZT
    • Egyre több páciens vált ki e-receptet

      Egyre több páciens vált ki e-receptet

    • Ónodi: már üzembiztosan működik az EESZT

      Ónodi: már üzembiztosan működik az EESZT

    • EESZT: Féltérden volt, de működik

      EESZT: Féltérden volt, de működik

homoktövis

Orvos válaszol 2014.07.30 16:07 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

Tisztelt doktor Nő vagy Úr!Inzulinos cukorbeteg vagyok 1o éve.Az utóbbi 2-3 hónapban szinte minden nap van 1o fölötti értékem, amely étkezés utáni órában többnyire alacsony,majd némi stagnálás után ...

... hírtelen felugrik.9.8-13,4 ig.Étkezésenként apidrát 4 egységet adok,lantust pedig 1o egységet.Májusban még 6,8 volt a hgb A1c értékem,de tartok töle hogy a következő már nem fog megfelelni az elő írtaknak!Kérdésem ha rajtam kívüli okból válik szabályozhatatlanná a cukrom akkor is elvehetik a megszokott inzulinokat?Köszönöm előre is választ.


VÁLASZ


A cukorháztartás állapota romolhat. Első sorban a cukorbetegség beállításával lehet baj, ha Ön a diétáját pontosan tartja és testsúlya sem változott (növekedett). Azt javaslom soron kívül keresse fel diabetologusát.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink