• Ónodi-Szűcs
    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

  • EBP
    • Megújul és modernizálódik a Semmelweis Egyetem

      Megújul és modernizálódik a Semmelweis Egyetem

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

    • 352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

      352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

  • EESZT
    • Kell egy kis idő a digitális egészségügyhöz

      Kell egy kis idő a digitális egészségügyhöz

    • EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

      EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

    • Informatika az egészségügy szolgálatában

      Informatika az egészségügy szolgálatában

kék

Orvos válaszol 2014.10.03 10:52 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

T. Doktor Úr!
Azzal a tiszteletteljes kéréssel fordulok Önöz, hogy tanácsát kérjem: külföldön vagyok még 1 hónapig és a napokban túrázni voltunk és estére mindkét nagylábujj körmöm fele hosszában kékes-szürkén elszíneződött...

... A többi láb- és kézkörömmel nincs baj. Természetesen mindjárt a szívbetegségre asszociáltam, amelyről itt a neten olvasgattam. Kezelt magas vérny. és cukorbetegségre évek óta szedem a gyógyszereket+ este 1 Asat, így az eredményeim rendben vannak. /60 év feletti vagyok/
Természetesen elmegyek háziorvosomhoz, addig is köszönettel venném véleményét.


VÁLASZ


Szívbetegségre nem kell gondolnia. Azt gondolom, hogy a túrázás alkalmával a lábbeli okozta az elváltozást.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink