hirdetés
Orvos válaszol / Vissza a rovat főoldalára »

orbáncos láb

Én több mint fél éve küszködök orbánccal, bár orvos nem
látott, magam próbálom meg orvosolni ezt a problémát.Milyen
gyógyszert vagy kenőcsöt, esetleg teát kellene használnom, hogy megszünjön a duzzanat a lábamban és elmúljon a vörös folt.

Hirdetés

Ha orvos nem látta és fél éve tart, valószínűtlen, hogy orbánc.
Látatlanban nem mondok semmit, bőrgyógyászati vizsgálat javasolt. Esetleg próbálja a tüneteket részletesen leírni.
dr Veres Gábor
2007-07-13 :

Javasolja e cikket ismerőseinek is a Google keresőben!

Tetszik a cikk?

Nyomtatás Cikk küldése e-mailben Hozzászólás a cikkhez
hirdetés
Ezt már olvasta?

Lassított filmnek érzi magát? Menjen vérvételre!

Az állandó fáradtságot és gyengeséget sokan bagatellizálják, pedig az ok betegség is lehet.

Kompressziós zokni? Nyomás!

Egyre gyakrabban látni futókon térdzoknit, mintha a 80-as évek divatja szerint öltöznének.

Hírek

Kinek, mikor, mennyi és mi? Itt vannak a válaszok

Szociális-, nyugdíj és családtámogatási ügyekben is eligazítanak a tájékoztatók.

Egészségmagazin

Labordiagnosztika: mi, micsoda a leleten?

Betegségek, vizsgálatok, leletek: keresse, hogy megértse mi mit jelent, s mennyi az annyi.

hirdetés
hirdetés