• Ónodi-Szűcs
    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

  • EBP
    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

    • EBP: Új épületet kap a Szent Ferenc Kórház

      EBP: Új épületet kap a Szent Ferenc Kórház

    • 352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

      352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

  • EESZT
    • EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

      EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

    • Informatika az egészségügy szolgálatában

      Informatika az egészségügy szolgálatában

    • EESZT: Határidőre minden gyógyszertár csatlakozik

      EESZT: Határidőre minden gyógyszertár csatlakozik

Parkinson+Alzheimer+Hallucinációk

Orvos válaszol 2015.01.13 09:12

A fenti betegségekben szenvedő Édesapám hallucinációi az utóbbi hetekben súlyosbodtak, és bár orvosi javaslatra elmentünk a napi 4 Kventiax-dózisig (elalvás előtt 3), rendkívül zavarttá és szédülékennyé vált...

... Pillanatnyilag kivizsgálják a Honvéd Kórházban, mert csúnyán megütötte a fejét esés közben. Felmerülhet-e a másodlagos (esetleg gyógyszer-kiváltotta) skizofrénia esetében, és adható-e atípusos antipszichotikum a meglévő gyógyszerei (Mirvedol, Memoril, Cavinton)mellé, hogy ne szenvedjen annyira kínzó látomásaitól?


VÁLASZ


Azt gondolom, hogy felelőtlenség lenne az Ön által adott szegényes információk alapján édesapja gyógyszeres kezelésére vonatkozóan tanácsot adni ( amit egyébként sem tehetek meg). A kivizsgálás során, minden bizonnyal, a kérdéseire választ fog kapni.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink