• Ónodi-Szűcs
    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

  • EBP
    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

    • EBP: Új épületet kap a Szent Ferenc Kórház

      EBP: Új épületet kap a Szent Ferenc Kórház

    • 352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

      352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

  • EESZT
    • Informatika az egészségügy szolgálatában

      Informatika az egészségügy szolgálatában

    • EESZT: Határidőre minden gyógyszertár csatlakozik

      EESZT: Határidőre minden gyógyszertár csatlakozik

    • 2018: gépek válaszolnak, ha orvost hívunk

      2018: gépek válaszolnak, ha orvost hívunk

vazelin

Orvos válaszol 2015.02.07 05:44 Szerző: Dr. Légrádi József

Tisztelt doktor Úr.8 éve volt vazelin feltöltés a péniszembe,semmi baj nincs vele.Azt szeretném kérdezni,hogy ennyi idő után felléphet-e valamilyen komplikáció?Válaszát előre is köszönöm!!

Milyen megoldással? Melyik részbe? Milyen eredménnyel? Most hogy néz ki? Mindenképpen keressen fel egy kollégát!

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink