• hálapénz
    • Nem a munkáltatótól függ a hálapénz megítélése

      Nem a munkáltatótól függ a hálapénz megítélése

    • Hálapénz vagy copayment: ki fizessen a gyógyításért?

      Hálapénz vagy copayment: ki fizessen a gyógyításért?

    • Évekbe telik a hálapénz rendszerének megszüntetése

      Évekbe telik a hálapénz rendszerének megszüntetése

  • kórházadósság
    • Nem értik a konszolidációt a kórházak

      Nem értik a konszolidációt a kórházak

    • Kórházak: a tervezettnél több pénzt vontak vissza

      Kórházak: a tervezettnél több pénzt vontak vissza

    • Hogyan csökkenthető a kórházi adósságállomány?

      Hogyan csökkenthető a kórházi adósságállomány?

  • ebola
    • Az ebolajárványról is beszélt az afrikai nővér

      Az ebolajárványról is beszélt az afrikai nővér

    • Több tízezer emberben lappanghat az ebola

      Több tízezer emberben lappanghat az ebola

    • Ebola: újabb orvos halt meg a fertőzésben

      Ebola: újabb orvos halt meg a fertőzésben

VÉRALÁFUTÁS

Orvos válaszol 2010.12.29 01:00 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

T. Weborvos!
Drága Dr. Úr!

Elsősorban el kell mondanom, hogy nem vagyok alkoholista, s ezért szeretném ha nem úgy kezelnének.
Lassan l0 éve az arcomon kisebb-nagyobb véraláfutások keletkeznek minden ütés, nyomás nélkül. Eddig a legnagyobb lila folt arcom mindkét oldalán 5 forint nagyságú kerek folt volt. De ma mikor felkeltem reggel és belenéztem a tükörbe azt is mondhatnám, hogy megrökönyödtem az arcomtól. Olyan nagy véraláfutás keletkezett a halántékomtól az arcom közepéig, ami egy felnagyított esőcseppre emlékeztet. Ezek a véraláfutások 3 hónapig is rajtam vannak. A kisebbeket már megszoktam. A háziorvos mivel elég sokszor volt és van rajtam ilyen folt elküldött hematológus szakorvoshoz, aki azt mondta az eredmények alapján, hogy
nem vagyok vérzékeny.
Az alábbi gyógyszereket szedem: Tegretol 400mg., Simvor, Stimulotion, Concor 5mg., Meforál 500 mg.
A háziorvos azt mondta, hogy jók a legutóbbi laboreredményeim, de azért elküldöm ezt is.
Vérkép+quali:4,8 Fehérvérsejt: 4,8. Vörösvérsejtszám:4,34 Hemoglobin:136 Hematokrit:0,386 MCV:88,9 MCH:31,3 MCHC:352 Trombocyta:224 Neutropyl granulocyta:70,6 Lymphocyta:22,7 Eosinophyl:0,2 Monocyta:6,5 Basophyl:0,0 Neurophyl gran.absz.sz.:3,35 Lymphocyta absz.sz.:1,05 Eusonophyl absz.sz:0,01 Monocyta absz.sz.:0,31
Basophyl absz.sz.:0,0 RDW-CV:12,0
Bilirubin össz.:7,4 Bilirubin direkt:1,3 SGOT:31 SGPT:20 GGT:52 LDH:404 Alkalikus foszfatáz:271 Koleszterin5,3 Triglicerid:2,33 CRP:2,33 Vas:6,0 Transzferin:2,4 Ptothrombin%:93 INR:1,5
160 cm magas vagyok és 58 kg.
A cukor betegség miatt diétázom.



Ezért szeretném, hogy megmondanák nekem, hogy mitől van ez rajtam, és mit csináljak hogy ne legyen rajtam ilyen véraláfutás, és kihez forduljak.

Válaszukat előre is köszönöm.


Jelige: VÉRALÁFUTÁS

Az Ön által szedett gyógyszerek között kettő is van (cukorbetegség és depresszió gyógyszerei), amelyek mellékhatásai között a leírtnak megfelelő elváltozás szerepel, de látatlanban természetesen ez csak feltételezés. Lehetséges autoimmun betegség részjelensége is a bőrelváltozás. Ezekről tájékoztatja a gyógyszer mellett található ismertető. Ennek kivizsgálása immunologia körébe tartozik (belgyógyászat), de minden esetre szükséges lenne a bőrgyógyászati vizsgálat is. Ne felejtse meg említeni a gyógyszereit, amikor a vizsgálatra megy!

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink