• Ónodi-Szűcs
    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

  • EBP
    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

    • EBP: Új épületet kap a Szent Ferenc Kórház

      EBP: Új épületet kap a Szent Ferenc Kórház

    • 352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

      352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

  • EESZT
    • EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

      EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

    • Informatika az egészségügy szolgálatában

      Informatika az egészségügy szolgálatában

    • EESZT: Határidőre minden gyógyszertár csatlakozik

      EESZT: Határidőre minden gyógyszertár csatlakozik

vmi étrendkiegészítőt hízásra

Orvos válaszol 2012.07.13 18:51

jónapot!
pár honapja elkezdtem tornazni feherjet ill kreatint szedtem csak sikerult is par kilot hiznom, de 3 napja elkezdtem szedni Emulti mineral complex-ot 2 tablettát, ill. mellé omega 3 + fokhagyma kivonat tablettát 1357 mg , Q10 + E vitamint 30mg , multivitamin tabletta (A-Z), es amiota szedem hirtelen sulycsokkenest vettem észre a 3 nap alatt lement az ami 2,5 honap alatt felszedtem. melyik asvanyi anyag vagy vitamin az ami a fogyast eloidezte? melyiket nem szedhetem,ill. tudnának-e ajánlani vmi étrendkiegészítőt hízásra,mivel nagyon nehezen tudok hízni, a fogyás pedig tul könnyen megy. köszönöm előre is.

Kedves Kérdező!
A nem bejegyzett, OGYI által nem bevizsgált szerek szedése a saját felelősségére történik. Dietetikus tanácsát kérje ki az étkezéssel kapcsolatban.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink