• Ónodi-Szűcs
    • Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

      Teljesítmény helyett eredményalapú finanszírozás

    • Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

      Számvetés az Arénában: Ónodi-Szűcs Zoltán

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

  • EBP
    • Megújul és modernizálódik a Semmelweis Egyetem

      Megújul és modernizálódik a Semmelweis Egyetem

    • Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

      Növekvő bérek, csökkenő várólisták, maradó orvosok

    • 352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

      352 millió a szigetszentmiklósi rendelőnek

  • EESZT
    • Kell egy kis idő a digitális egészségügyhöz

      Kell egy kis idő a digitális egészségügyhöz

    • EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

      EESZT: minden patika határidőre csatlakozott

    • Informatika az egészségügy szolgálatában

      Informatika az egészségügy szolgálatában

Futás

Orvos válaszol 2014.12.13 16:35 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

Üdvözlöm! 42éves erős testalkatú 92kg-os férfi vagyok 2 éve elkezdtem futni, eleinte keveset később egyre hosszabb távokat terepen. Fél éve kezdtem országúton is futni kb hetente 3x10-15km-t hétvégén 20-25km-t...

... 1 hónappal ezelőtt erős izom és infájdalom jelentkezett a bal vádlimtól lefelé. Elkezdtem szedni a Magne B/-ot de nem segített már a másik lábam is kezd kicsit fájni. Nem hagytam abba a futást fájós lábbal is eljárok rendszeresen az első 2-3 km nagyon fáj aztán már nem annyira! Futás után is olyan mintha erős izomlázam lenne pedig lassabban futok(10km/h), és nem futok 10km-nél többet! Mit tegyek a fájdalom ellen? Nem szeretném abbahagyni a futást, mert már nagyon megkedveltem és nem tudom elképzelni, hogy esetleg nem csinálhatom majd tovább??? Válaszát előre is köszönöm


VÁLASZ


Panasza hátterében többféle ok is feltételezhető, mint a nem megfelelő lábbeli, terep, ér- vagy izomelváltozások, esetleg gyógyszer mellékhatás. Az országút nem igazán megfelelő terep a futáshoz, mert csak speciális cipőben kíméli meg az izmokat, izületeket. Lehetségesnek tartom, hogy ez a panasz oka.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink