• Ónodi-Szűcs
    • Ónodi-Szűcs: mennyiség helyett a minőséget célozzák

      Ónodi-Szűcs: mennyiség helyett a minőséget célozzák

    • A harmadik negyedben - interjú Ónodi-Szűcs Zoltánnal

      A harmadik negyedben - interjú Ónodi-Szűcs Zoltánnal

    • Ónodi-Szűcs: túl vagyunk a krízisen

      Ónodi-Szűcs: túl vagyunk a krízisen

  • EBP
    • Miniszterelnöki megbízottra vár a szuperkórház?

      Miniszterelnöki megbízottra vár a szuperkórház?

    • Harmincmilliárd forintból újul meg a dél-pesti kórház

      Harmincmilliárd forintból újul meg a dél-pesti kórház

    • EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

      EESZT: évtizedes lemaradást pótol a rendszer

  • EESZT
    • Nincs Nagy Testvér az e-egészségügyben

      Nincs Nagy Testvér az e-egészségügyben

    • Képzés és vizsga az EESZT felhasználóknak

      Képzés és vizsga az EESZT felhasználóknak

    • EESZT: vélhetően nem lesz zökkenőmentes

      EESZT: vélhetően nem lesz zökkenőmentes

holdvilág arc

Orvos válaszol 2014.12.13 15:49 Szerző: Dr Alföldy Ferenc professzor

Lányom ebilify szedésétôl hirtelen 30 kg-t hízott. Tünetmentes ezért visszatértünk a tegretol cr 200-hoz 1 tabletta naponta amit gyermekkorában is szedett, akkor epilepsziára...

... A kialakult nagyon kerek arc és puffadt has nem szünt meg pedig 15- kg-t már lefogyott.
Mi változott meg a 25-éves koráig kifejezetten vékony törékeny alkatú lányom szervezetében?
A tegretol mellett fogamzásgátlót is szed de ezt már 20 éves korától.Ez sosem okozott nála régen súlygyarapodást.
Kihez forduljunk? A pszichiáter miért nem küldi kivizsgálásra, nem értem?


VÁLASZ


Úgy vélem, hogy leányának endokrinológiai kivizsgálásra lenne szüksége, mert a leírtak emlékeztetnek hormonális eltérés következtében kialakult elváltozásra.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink