hirdetés
Orvos válaszol / Vissza a rovat főoldalára »

sinus tachycardia

sinus tachycardia

25 éves vagyok és sinus tachycardiát diagnosztizáltak nálam. gyógyszert kell szednem. arra lennék kíváncs, hogy, ha nem szedem a gyógyszert, annak mik lehetnek a következményei?

Válaszát előre is köszönöm!

Tisztelettel:

Hirdetés

Ez önmagában nem jelent betegséget, nem szükséges feltétlenül gyógyszer, fizikai tréning (futás, kerékpározás) segithet.
2010-05-13 :
Dr. Szauder Ipoly www.kardiocenter.hu

Javasolja e cikket ismerőseinek is a Google keresőben!

Tetszik a cikk?

Nyomtatás Cikk küldése e-mailben Hozzászólás a cikkhez
hirdetés
Ezt már olvasta?

Biztonságos Húsvéti Ünnepeket!

A körültekintő bevásárlás még nem elég, az ünnepnapokon is figyelni kell!

A gyerekek között is egyre több az allergiás

A gyerekek megfelelő táplálásával az allergiás megbetegedések ellen is sokat tehetünk.

Hírek

Kinek, mikor, mennyi és mi? Itt vannak a válaszok

Szociális-, nyugdíj és családtámogatási ügyekben is eligazítanak a tájékoztatók.

Egészségmagazin

Labordiagnosztika: mi, micsoda a leleten?

Betegségek, vizsgálatok, leletek: keresse, hogy megértse mi mit jelent, s mennyi az annyi.

hirdetés
hirdetés